Gebruiksaanwijzing /service van het product P8898 van de fabrikant Fisher-Price
Ga naar pagina of 16
Ocean Adventur e Ocean Adventur e Ocean Adventur e Ocean Adventur e Ocean Adventur e Ocean Adventur e ® P HYSICAL L EARNING A RCADE S YSTEM P8898.
PLEASE READ THIS NOTICE BEFORE YOU OR YOUR CHILD USE ANY VIDEO GAME. A very small portion of the population have a condition which may cause a momentary loss of consciousness when viewing certain kinds of flashing lights or patterns that are commonly present in our daily environment.
® Cy cle Controls Power Switch Slide the switch to ON or OFF O . Horn Button Press to make a selection or hear the horn. Snap Shot Button Press to make a selection or take "pictures" (seepage 6). Joystick Use to make selections on the menus or in activities.
Get ting St ar ted • Please keep these instructions for future reference, as they contain important information. • Insert the game cartridge into the socket in the side of the cycle. Push to be sure it’ s fully inserted. • T urn your TV or VCR power ON.
® The Dock • Use the joystick to choose to turn the rumble feature on or off. • Press either handlebar button to make your selection. Find the objects • Pedal the cycle to move down the road. The faster you pedal the faster you go! • Use the handlebars to steer .
T aking Snap Shots • Press the right handlebar button to take snap shots in any activity . Off Ramps • Ke ep tr av eli ng do wn th e r oa d and go a ll th e w ay a rou nd th e cou rse o r hea d o nt o an of f- ra mp for o th er fun g am es and ac tiv it ie s.
® K elp F orest T r y to find Gary the Snail and learn about sea creatures. • Use the joystick to choose one of th e s ea cr eatu res on the scr een . Pr ess a re d ha ndl ebar bu tton to mak e yo ur se lec tion . • Learn facts about the sea creature you chose and see if Gary the Sail is hiding behind it.
The Big R ace Pedal as fast as you can to the finish line! • Use the joystick to choose 1 Player or 2 Player gam e. Pres s a red handlebar button to select the game. 1 Player • Pedal down the road as fast as you can to the nish line. T ry to speed past the other characters.
® Help SpongeBob practice karate moves. • Use the joystick to choose a karate move for SpongeBob to practice. Press a red handlebar button to make your selection.
Help SpongeBob collect his change. • Us e t he jo ysti ck to m ove Spo nge Bob an d c ol lec t co ins . Ge t a s ma ny coin s as you can before time runs out. • Do n’t g et pinc hed by Mr . K ra bs or h e wi ll ta ke your co ins. • Lo ok at ho w ma ny coin s y ou c oll ecte d in the lower right corner of the screen.
® T r a vel Journal • Press the travel journal button . Then use the joystick and handlebar buttons to review and select a snap shot. • Next, use the joystick and handlebar buttons to select the stamp tool to decorate your picture. • Choose a stamp with the joystick and handlebar buttons and place it on the snap shot.
The Map • Y ou can travel down the road and head onto an off-ramp to access activities or simply press the map button to visit any of the activities around the course.
® • Wipe with a clean cloth dampened with a mild soap and water solution. Do not immerse. • This product has no consumer serviceable parts. Do not take this product apart. Care • Protect the environment by not disposing of this product with household waste (2002/96/EC).
Call our Consumer Relations Department, toll-free at 1-800-432-5437, 9 AM - 7 PM EST Monday through Friday and 11 AM - 5 PM EST Saturday . Hearing-impaired consumers using TTY/TDD equipment, please call 1-800-382-7470. Write to us at: Fisher -Price ® Consumer Relations, 636 Girard Avenue, East Aurora, New Y ork 14052.
® Fisher -Price, Inc., a subsidiary of Mattel, Inc., East Aurora, NY 14052 U.S.A. ©2009 Mattel, Inc. All Rights Reserved. ® and ™ designate U.S. trademarks of Mattel, Inc.
Str etch your mind with other softwar e titles for your Smart Cycle ® ! Each sold separately and subject to availability . www .fisher -price.com PRINTED IN CHINA P8898a-0920 © 2009 Viacom International Inc.
Een belangrijk punt na aankoop van elk apparaat Fisher-Price P8898 (of zelfs voordat je het koopt) is om de handleiding te lezen. Dit moeten wij doen vanwege een paar simpele redenen:
Als u nog geen Fisher-Price P8898 heb gekocht dan nu is een goed moment om kennis te maken met de basisgegevens van het product. Eerst kijk dan naar de eerste pagina\'s van de handleiding, die je hierboven vindt. Je moet daar de belangrijkste technische gegevens Fisher-Price P8898 vinden. Op dit manier kan je controleren of het apparaat aan jouw behoeften voldoet. Op de volgende pagina's van de handleiding Fisher-Price P8898 leer je over alle kenmerken van het product en krijg je informatie over de werking. De informatie die je over Fisher-Price P8898 krijgt, zal je zeker helpen om een besluit over de aankoop te nemen.
In een situatie waarin je al een beziter van Fisher-Price P8898 bent, maar toch heb je de instructies niet gelezen, moet je het doen voor de hierboven beschreven redenen. Je zult dan weten of je goed de alle beschikbare functies heb gebruikt, en of je fouten heb gemaakt die het leven van de Fisher-Price P8898 kunnen verkorten.
Maar de belangrijkste taak van de handleiding is om de gebruiker bij het oplossen van problemen te helpen met Fisher-Price P8898 . Bijna altijd, zal je daar het vinden Troubleshooting met de meest voorkomende storingen en defecten #MANUAl# samen met de instructies over hun opplosinge. Zelfs als je zelf niet kan om het probleem op te lossen, zal de instructie je de weg wijzen naar verdere andere procedure, bijv. door contact met de klantenservice of het dichtstbijzijnde servicecentrum.